fredag 18 juni 2010

West Coast Riot

Gårdagen var nice..
Inte lika varmt som jag hoppades på och lite för mycket blåst men annars så=)
Bäst var helt klart Flogging Molly, helt sinnessjukt bra!!
Bad Religion och Rise Against var hyffsade med, Dropkick Murphy såg vi inte speciellt mycket av tyvärr.

Träffade på ovanligt lite folk man kände iår..
Annika, Divan (granne från Halmstad), Mackan..
Träffade även på en apfin karl som bodde två hus längre bort för några år sedan, han kände igen mig så han kom fram och hälsade. Vet att jag sett honom gå förbi med sin hund några gånger förr och tyckte att han var skitsnygg. Men jag var juh sambo på den tiden.
Stod och pratade och han flirtade en stund, tills det kom fram att han var upptagen och dessutom köpt hus med sin tjej/fru/whatever..
Lika bra det!!

Efter Dropkick Murphy drog vi in till stan, jag ville till Parken och Carin till Rb...
Så det blev Rb..Carin hade världens otursdag.
Först blev hon nermejad av något fyllo som kom springande nere på West Coast, på Rb var det en kille som välte ut min öl över henne- jag fick såklart en ny öl och Carin fick en shot som ursäkt. Självklart var det ngt miffo som lyckades välta ut shoten på henne med..Ha ha
När vi fått nog av Rb blev det käk på BK innan vi åkte hem.

Vaknade jättepigg vid 9.00 och kände att det var lika bra att gå upp.
Har ingen som helst aning om vad som händer idag.
Tror det är förfest hos Micka och Mathias men vilken tid den börjar eller vilken tid de ska se första bandet har jag nada aning om. Och ingen annan verkar veta ngt heller!
Jag har dock inget band jag måste se idag, vill kolla på 69 eyes men alla andra vill se Rammstein istället så jag lär vara själv vid den scenen..*s*

Nåväl..dags för dusch och frukost!!

Inga kommentarer: