lördag 26 juni 2010

Midsommardagen

Midsommarfirandet was a blast igår, och jag slapp baksmällan idag med =)
Möttes upp hos M&M och promenixade sedan upp till Ramberget..skön backe det där.. :O
Solen försvann såklart lagom tills vi kom upp men det regnade iallafall inte.
Drog igång våra grillar och lyssnade på soundtracket till Pulp Fiction. Knoxville var ambitiös nog att ta med en vinylspelare upp =)
Drack lite öl, käkade och hade det allmänt trevligt!

Vid 21.00-snåret drog vi ner till M&M igen för kaffe och tårta och mer öl!!
Jag var först sugen på att gå ut men allteftersom timmarna förflöt så avtog det, tack och lov!
Är glad att jag stannade kvar för jag hade skitkul och var grymt nöjd när jag gick hem vid 02.00-snåret =)

Lyckades såklart hamna i en smsdispyt med mitt "gamla" ragg hemma i Halmstad oxå..
Sms och alkohol är ingen bra kombination!
Jag skrev bara och önskade honom en trevlig midsommar och då svarade han att han saknar mig och då blev jag sur eftersom jag är lite småtrött på att bara duga när det passar honom.
Det sköna med hela grejen är att vi har hållt på såhär i 7,5 år nu..och det skulle inte förvåna mig om vi håller på likadant när vi båda sitter på ett varsitt äldreboende.*s*
Problemet är att jag fortfarande har någon typ av känslor för honom, så egentligen borde vi ge fan i att strula mer och bara vara kompisar istället. Eller bryta helt och hållet.
Jag har provat båda ett antal gånger under åren men ja..vi har någon sjuk kemi mellan oss som jag aldrig känt med någon annan!!

Oh well..
Idag skulle jag egentligen åkt på cruising till Lysekil med Knoxville och hans flickvän Malin, men det fanns en risk att de skulle komma hem lite för sent ikväll och jag ska juh ut med frugan så jag fick hoppa tyvärr :/ Så istället är jag hemma och är sinnessjukt rastlös medans de andra ligger hemma och är bakfulla. Får hoppas att någon piggnar till innan solen går ner iallafall, hade varit nice med en uteservering i det här vädret om man nu ändå ska ut ikväll =)

Inga kommentarer: