tisdag 8 juni 2010

My god..konditionen är juh inte på topp direkt!!
Är helt slut efter en timmes powerwalkande, blev två varv i slingan varav jag faktiskt sprang 1/4 totalt! Me good!!!
Jag gillar egentligen inte att springa men träningsskorna jag köpte för ett tag sedan är skitbra och det känns så jävla skönt att ta ut sig!!
Måste få in det som en vana en timme varje dag, antingen innan eller efter jobbet.
Har 2 månader av för mycket pizza och filmtittande att ta igen, lär gå ner ett par kg även utan ansträngning!!!

Nu blir det dusch!

2 kommentarer:

Eklund sa...

En förbaskat snygg klänning du hittat fröken :) Det blir att börja hänga med Rocka billys ist. mycket trevligare folk än de på RB :P Jäkla trisst med karln, men jag håller med Lory det är hans förlust och inte din ;) ta hand om dig fröken så syns o hörs vi // Eklund

PeccataMortalia sa...

Man tackar =) Ha ha..ja jag får väl göra det, finns juh en del grymt snygga sådana =)

Japp, men sådant är livet. Börjar också känna att det är hans förlust, eller försöker intala mig det iallafall..*s*