onsdag 30 juni 2010

Trötter

Hade mer än gärna stannat kvar i sängen och sovit hela långa dagen, är sjukt trött!!
Tvingade upp mig vid 12.00 och hamnade på soffan istället, framför någon dålig tvsåpa.
Lite småtrist att slösa bort en ledig dag på att göra ingenting men ge mig en stund till så är jag fit for fight igen!! =)

Nä, det blir rätt lugnt idag..
Hade planerat att åka till beachen men vädret är inte riktigt med mig..
Som igår när det började spöregna mitt i brännbollsspelet i Slottskogen!!
Nu var jag förvisso inte med och spelade utan satt under ett träd jämte med Sara och drack Aquatini Strawberry Crush istället =)
Regnet gav såklart inte med sig så vid 22.00 drog vi hem till en annan medarbetare som bor ett stenkast från mig och festade lite där istället.
Var himla trevligt men man är juh ett par år äldre än kidsen så jag var en av de första som drog hemåt..Ha ha. Klockan var nog närmre 01.30 när jag promenixade hem och fullkomligt njöt av att luften var ljummen och vindstilla och att jag kunde gå i klänning utan att frysa.
Den känslan är sommar!!!

Så ja..jag är nog rätt trött efter gårdagen ja..
Tänkte dra ner till wieselgrensplatsen strax å köpa lite frukt och grönsaker.
Funderar på att dra ihop en färskpotatissallad till middag med sockerärtor, rödlök, machésallad, vinäger och olja.. Hmm..har för mig att det ska vara ngt mer i men kommer inte på vad..??
Får la googla..

Oh well..

Inga kommentarer: