onsdag 9 juni 2010

Är skönt seg i huvudet efter alltför lite sömn och en lång dag på jobbet.
Ska strax dra ner till Halmstad för att hälsa på en gammal kompis som jag strulade en del med förr, blir ett kort besök över kvällen och natten bara, ska juh såklart jobba imorgon.
Är lite småjobbigt att vara hemma själv just nu, tänker för mycket på T så jag måste distrahera mig.

Fick ett nytt vipkort från Rb idag btw..så nu har jag två plus det som jag hade tappat bort och sen hittade i en snödriva en månad senare..
Betyder detta att jag hänger för lite på Rb numera?? Ha ha
Knappast, bara tanken på att börja hänga där varje helg igen känns tragisk som fan!!
Fy för äckliga raggningsförsök, meningslöst dejtande och one night stands!!
Jag vill inte!!!

Dags för dusch och sen blir det Halmstad =)

Inga kommentarer: