onsdag 23 juni 2010

Hej och hå, what a day!!

Lite smått kaotiskt imorse på jobbet..
Massa råvaror som höll på att ta slut vilket resulterade i att jag fick ringa runt och fixa, samtidigt som andra restauranger ringde för att få köpa saker de hade slut på av oss.
Inventeringen var katastrofal och jag fick ingen ro till att kolla upp diffarna och mitt i allt kom de dessutom och lämnade av en ny grill.
Sådant som i vanliga fall tar max 1 timme att göra tog snarare nästan 3 timmar att få gjort.
Till slut var allt fixat och allt flöt på tack och lov =)

Efter jobbet var jag "duktig" och tog en sväng till systemet innan jag åkte hem.
Trots att jag är nyss fyllda 27 så gillar jag inte att gå till systemet, vet inte varför egentligen, så det blir oftast folköl på fester men nu är det trots allt midsommarafton på fredag.
Och på lördag blir det utgång med frugan =)

Den där killen som kom fram under West Coast, som jag hade bott granne med tydligen, hittade mig på www.gaddad.se idag.
Visade sig att han är lammkött..23 år...Ha ha
Jobbar tydligen som tatuerare och verkar vara ganska duktig efter bilderna jag såg på hans sida.
Kanske något man ska kolla upp inför nästa projekt?

Kvällen börjar rinna iväg och jag har en del att fixa innan det är dags att inta sängen..som att färga håret tex och boka tågbiljett till Varberg imorrn.
Tänkte ta en sväng ner till pappas grav innan jag börjar jobba kl 15.00
8 månader sedan han gick bort idag <3

Over and out.

Inga kommentarer: