måndag 7 juni 2010

R.I.P Rockstugan

Åh..det är så sorgligt!!
Rockstugan hemma i Halmstad ska rivas :/
Spenderade nästintill all min lediga tid där när jag var 16-20 år, fram tills jag flyttade till Gbg.
Hängde i replokalen, repade med gamla bandet Shirina, satt med i styrelsen som vice ordförande, jobbade i cafeét på vardagarna efter skolan och var med och arrangerade spelningar på helgerna. Hade dessutom första spelningen med Shirina där, fullsatt förstås..dock inte pga oss...Ha ha.

Har så sjukt många roliga minnen från dem åren..alla roliga fester vi hade, min 20-årsfest tex..=)
Lämnade kvar mina trumcasar där när jag flyttade till Gbg och har inte fått tummen ur att hämta dem, misstänker att dem är borta sedan rätt länge..
Lite synd ändå, dem var i trä och var bra skit!!

Är en sista fest där nu den 3:e juli innan de river huset men då jobbar jag såklart, är ansvarig dessutom så jag kan juh glömma att jag kan få ledigt. Trist!!

Nåväl, dags att nana kudden.

Inga kommentarer: