söndag 27 juni 2010

Söndag

Idag är jag hyffsat sleten må jag säga..
Mötte först upp en bekant från Halmstad på Rb´s uteservering igår.
Vid 20.30 kom frugan dit, skulle ta en öl ihop där och sen gå vidare var det tänkt men vi kom aldrig så långt!! Plötsligt var klockan 23.00 och Lawen och hans flickvän hade joinat oss så vi blev kvar. Var rätt trevligt så det gjorde inte så mycket..

Frugan hade tydligen varit på samma fest som några kompisar till T på midsommarafton och av någon anledning hade han kommit på tal och frugan hade nämnt att vi hade dejtat ett par månader nu nyligen. Hans polare hade sett ut som ett stort frågetecken och hade visst ingen aning att han ens hade dejtat någon, allra minst att det var mig då.
Känns juh bra att få höra såhär i efterhand.

Nu ska jag sluta tänka på det och hoppa in i duschen istället, ska bege mig ut till J&J i Säve vid 15.00 för lite chill i solen och grillning såklart =)

Hej hopp!

Inga kommentarer: