torsdag 10 juni 2010

Tack Malin, jag snor denna..=)

Hur bor du: I en 2:a på Hisingen Island (SlättaDamm is the shit)

Brukar du komma i tid: Oftast, gärna lite för tidig ibland med..

Hur lång är du: 162 cm kort

Kan du laga mat: Japp och den smakar gott dessutom..*s*

Vad har du på dig just nu: Linne och jeans, som alltid när jag är hemma typ.

Har du någon fobi: Ormar

Hade du en bra kväll igår: Ja, det var mys.

Vilket är ditt senaste inköp: Festival och konsertbiljetter

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe!!!!!

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Skatteåterbäringen

Har du sovit i din egen säng inatt: Nope

Vad hade du sönder senast: Min mobil, "råkade tappa" den häromdagen.

Vem snackade du med senast: Frugan och Carin på msn, mamma i telefon

Varm favoritdricka: Kaffe, helt klart.

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Ramlösa

Alkoholhaltig favoritdricka: Öl, Rom & Cola

När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmm..återkommer på den punkten.

Saknar du någon just nu: ...........

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Mycket

Någon jag stör mig på: Nä, har vuxit ifrån sådant.

Intressen: Musik/konserter/festivaler/sexa/laga mat/baka/läsa...

Senaste person du kramade: Andreas

Senaste person du ringde: Mamma

Senaste person som ringde dig: Min chef

Vad drack du senast: Naturdiet Päron

Vill du ha barn: Absolut, när rätt karl behagar dyka upp så. Sen om det blir imorgon eller om 3 år spelar mindre roll. Jag tror inte på att ha en massa planer eftersom jag för några år sedan fick erfara att saker och ting inte alltid går som man vill.

Längtar du till din nästa födelsedag: Längtar och längtar, "firar" den ett par dagar innan så näe.

Har rakat dina ben någon gång: Ja, senast igår för den som vill veta.

Är du sugen på något nu: Näe

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Om jag jobbar blir det lätt en 6-7 st, är jag ledig 1-2..

Använder du hudkräm: Japp

Attraheras du av män med skägg: Absolut inte helskägg, annars funkar det mesta.

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv

Brukar du baka: Ja, fast inte när jag är singel för då måste jag äta upp allt själv.

Röstade du i det senaste valet: Nej..

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: I stort sett ja..

Vad lyssnade du på senast: Bandit Pop medans jag diskade

Har någon annan sovit i din säng inatt: Otyg, förmodar jag..

Vad tycker du är äckligt: Är inte speciellt äckelmagad faktiskt.. äggula isåfall..*usch*

Har du pengar på mobilen: Brukar folk inte ha det nuförtiden???

1 kommentar:

cordyKaye sa...

hehe, visst kände man sig tvungen att göra den även fast den kändes tokigt högstadie? :D