fredag 25 juni 2010

Midsommar

Midsommarafton nu då ja..
Har jobbat klart för ikväll och har en lång och ledig helg framför mig..*sweet*
Sms man absolut inte vill få när man jobbar kväll är följande:

"Är på väg till Rb =)
Vad ska du göra ikväll??"

Inte just för att hon (Carin) skulle till Rb utan för att jag blev jävligt ölsugen och hade 6 timmars arbete framför mig just då.. *elakt*
Senare på kvällen, strax innan vi skulle stänga, hade Knoxville ringt för att höra om vi var ute..
Vilket jag såklart inte var.. Men det var helt okej att jobba ändå..
Lite lugnare än föregående dagar på jobbet men vi hade att göra, tur man har världens bästa personal i sitt skift. Om man bortser från Kajsa som är på semester då..*saknar*
Vilket påminner mig om att jag inte får glömma bort att jag ska vara kattvakt från 1:a juli åt hennes och Fredriks katt som också heter Kajsa..lite kul det där..*s*
Vad är oddsen för att man träffar en karl som har en katt som heter likadant som en själv?

Borde nana kudden snart, var dum nog att boka tvättid till kl 8.. :/
Ska tvätta alla nya påslakan jag köpte för några veckor sedan, dem luktar typ badboll..ehh..
Sen ska jag sola någon timme ute på gräsmattan eftersom jag innerligt hoppas på att vädergudarna är med mig för en gångs skull när jag är ledig..
I eftermiddag blir det en sväng till stan och på kvällen midsommarfirande i Kville med gänget, ska bli så himla kul att träffa Lina och Håkan igen som kom hem från L.A i tisdags..med mina vinröda converse som jag tjatat om i månader nu =)
Dem kostade 300 kr, lite skillnad från de svarta jag senast köpte här i Sverige som jag gav 700 för..!!! Sinnes!!!'

Oh well..dags att sova nudå..
Ha en trevlig midsommar allihop!! <3

Inga kommentarer: