söndag 27 juni 2010

Söndagsmys

Nyss hemkommen från landet, lite brunare och väldigt nöjd med dagen!
Satt på verandan ett par timmar, grillade, pratade gamla fylleminnen osv..*trevligt*
Vid 7-snåret när vi skulle bege oss hemåt, jag och Anna, dök Knoxville och Malin upp..
Fint folk kommer sist..Ha ha
De hade kommit hem från cruisingen vid 7 imorse så jag är rätt glad att jag inte följde med.
Får bli en annan gång =)

Är sååååå sjukt sugen på att köpa hus nu!!!
Har aldrig varit det tidigare men efter ett antal besök ute hos J&J i Säve så har det kommit smygande. Ett lite mindre och mysigt hus utanför stan..ca 20 min med bil eller buss in är lagom.
Får bli nästa projekt efter körkortet faktiskt, har ändå tänkt köpa lägenhet om 2-3 år så då kan jag lika gärna slå till på ett mindre hus istället som går att bygga ut sen om man nu skulle få kids någon gång.Vet inte om det är för att man har hunnit bli några år äldre men förr kändes det som ett så jäkla stort steg att köpa hus, exsambon ville det men jag kände bara "Usch näe, alldeles för stor grej att göra"..men så känns det inte längre faktiskt.
Och jag orkar inte leta upp karlen med stort K så då får jag fixa det själv istället=)

Imorrn är det back to work igen..klockan 06.00..*mindre kul*
Blir en rätt lugn vecka med jobb 6 av 7 dagar..
På tisdag ska vi iofs spela brännboll med jobbet i Slottsskogen på kvällen, blir nog nice!!
Är skitsugen att gå på Showdown på lördag men såg nyss att jag börjar kl 6 på söndag :/
Kan juh gå dit och vara nykter med förvisso..den som lever får se..

Nu blir det film!!

Inga kommentarer: