lördag 12 juni 2010

Körkort

Segt..
Börjar bli lite smått bakfull känner jag.
Har fördrivit morgonen med att dammsuga och moppat golv *kul*

Just ja..för er som inte har FB så kan jag berätta den "stora nyheten" att jag äntligen bestämt mig för att ta körkort!
Det tog juh bara 9 år..Ha ha
Har aldrig varit speciellt sugen på det innan och prioriterat att lägga pengarna på roligare saker som tatueringar, festivaler, mitt Pearl MLX och annat stuff.
Exsambon tänkte t.o.m sälja sin bil billigt till mig om jag tog körkortet när vi var tillsammans men ändå fick jag inte tummen ur.
Men igår kände jag helt plötsligt bara att det är dags så det är lika bra att sätta igång!
Olsson har gått med på att jag ska få övningsköra med honom =)
Misstänker att det blir många besök ute hos Jessica och Jake på landet..Ha ha
Planen är att övningsköra tills i vår och sen ta en intensivkurs hemma i Halmstad i april/maj.
Känner mig riktigt jävla pepp nu faktiskt!! =)

Inga kommentarer: