torsdag 3 juni 2010

Mycket bloggande idag..

Sååå..då har jag bokstavligt talat avslutat kapitlet med exsambon, det tog juh bara 1.5 år.
Har betalat klart min del av vårt Ikealån så nu är jag av med det iallafall=)
*sweet*

Hans grejer på vinden får väl stå kvar tills vidare, orkar inte tjata mer.
Den dagen jag flyttar slänger jag dem helt enkelt, blir förhoppningsvis om inte alltför länge.
Hittade en 2:a i Kville idag som jag är väldigt sugen på för ca 4200, alltså 1400 mindre än jag betalar nu. Vore trevligt om man fick den =)
Har sökt några i Lunden och Majorna med men chansen att få någon av dem är väl lika med noll eftersom jag har Hisingen och Centrum som 1:a och 2:a val.
Får hålla tummarna iallafall =)

2 kommentarer:

Lory sa...

Åh vad gött bli av med lånet :) speciellt eftersom det är till ditt ex med men aldrig skoj med saker som släpar efter!
Lycka till med lgh sökandet.

PeccataMortalia sa...

Japp =) Borde gjort det för länge sedan men fick inte tummen ur *s*

Tack Tack =)