måndag 21 juni 2010

Metaltown dag 2!




Helgen är över och jag har precis kommit hem efter en 10 timmars jobbdag.
Är förvånansvärt pigg efter 3 dagars festande och det gick rätt bra att komma upp ur sängen imorse =)

Började dagen hos M&M igår med..
Tog en öl där och firade Micka som fyllde år, en stund innan det var dags att bege sig ner för att kolla på Finntroll..för typ 100:ade gången..
Vädret var väl sådär, lyckades på ngt sätt få med mig mitt paraply in på festivalområdet så jag slapp dra på mig någon ful regnponcho iallafall =)
Såg bara tre band igår..Finntroll, Amon och Hatebreed.
Spenderade mer tid i öltältet än de andra dagarna, mycket tack vare regnet.

Har varit en jäkligt dyr festival iallafall, vågar inte kolla kontot ännu..*s*
Lånade dessutom ut pengar till Carin som tyckte det var en bra idé att pierca naveln i Barbarellatältet..Inte ens jag är så impulsiv!!!!
Sprang på lite roligt folk med..Petter i Arch Enemy (var massa år sedan vi sågs senast) och Robban från Close Up.

Efter Hatebreed drog vi in till stan, Rb såklart, eftersom ingen av oss ville se In Flames. Var rätt lite folk till en början, men sen efter InFlames slutat spela var det plötsligt helt jävla knökat med folk så jag drog hem efter någon timme eller två bara.
Imorse när jag vaknade kändes ena käkbenet helt svullet så det blir till att ringa tandläkaren när dem öppnar idag. Är så jäkla trött på det!!!!!
Har inte ont eller så, förmodar att det är den rotfyllda tanden som spökar igen.
Gör om, gör rätt!!

Dags att krypa ner och gosa med Otyg en stund, stackaren verkar känna sig helt försummad!!

1 kommentar:

Lory sa...

Festivaler tenderar bli dyra då man spenderar massa cash :) men låter som du haft en toppenhelg.
Är avis ville med dit i år men få bli nästa när jag är ensam i min kropp^^