torsdag 10 juni 2010

Och så..

..var man hemma igen =)
Var skönt att komma iväg en sväng och jättekul att träffa Andreas!
Inte lika kul att sätta sig på tåget 7.02 imorse men det var det värt!

Volbeatbiljetterna är hämtade och jag ska strax beställa till West Coast med, lyckades få ledigt tack och lov=) Är grymt glad!! =)

Ikväll händer det inte mycket, ska storstäda och ev tvätta ngn maskin.
Mamma och hennes karl kommer juh upp en sväng på lördag och imorrn blir det ev utgång så då hinner jag inte.
Ska passa på att köpa ny tv då med, när jag ändå har tillgång till bil..
Har varit motsträvig länge nog nu så det är väl dags, t.o.m mamma har erbjudit sig att betala om jag slänger ut den gamla..*s*
Hade tänkt plocka ner "katthuset" på lördag med så att det blir lite mindre eftersom det tar upp alldeles för mycket plats i sovrummet men jag slänger det istället och köper ett nytt och mindre som får plats i hallen. Och en router, är trött på alla sladdar som ligger överallt till datorn!!
Å så ska byrån slängas, en garderob tas ner från vinden och sen är det bara ommålningen kvar innan sovrummet är klart. Tog juh bara 4 år!!! =)

Oh well, dags att sätta igång =)

Inga kommentarer: