måndag 7 juni 2010

Det blev ett par timmar på stan minsann..
Drog in vid 11.30 och kom hem för en stund sedan (ca 17.00)..
Började med frukost på Fröken Olsson, satt där en timme drygt innan vi gick till Barbarella eftersom jag fick ett infall imorse om att jag ville pierca mig.
De hade dock stängt tills 14.00 och Kajsa ville gå till Trailer Träsh så vi promenixade dit, de hade såklart stängt på måndagar så vi fortsatte bort till Järntorget och Andra Lång istället.
Hittade en skjortklänning på "Xplosion" jag gillade men den kändes för kort så jag struntade i att köpa den. Lite synd eftersom den var skitsnygg!!

Promenixade tillbaka till Kungsgatan och gick inom Leeaffären där jag äntligen hittade ett par snygga jeans som sitter perfekt =) Är sjukt nöjd!!!
Köpte även ett leopardmönstrat linne/klänning på Gina Tricot innan det var dags för Barbarella igen. Var första gången jag faktiskt var nervös när jag piercade mig, har juh gjort ett antal genom åren..(14 år sedan jag piercade näsan tex!! Helt sinnes!!) Är jag så jävla gammal???? :O
Det kändes iallafall ingenting denna gången heller såklart!! =)

Ser ut att bli en lugn kväll hemma idag med..
Lika bra när man ska upp tidigt imorgon, blir dock inget tandläkarbesök.
Blev så mycket krångel med byten av tider på jobbet så jag ringde och avbokade, får hoppas att jag kan få en ny tid snart istället.

Inga kommentarer: