söndag 13 juni 2010

Lördag

Om det var segt igår så är det ännu segare idag, minst sagt.
Borde må sämre än jag gör..Ha ha..det blev några öl igår!

Eftermiddagen blev väldigt stressig.
Hela Hisingen Island tänkte visst köpa ny tv och handla möbler på Ikea igår, var knökat med folk!! Hittade en fiiiiiin LG 42 tums och en tvbänk efter lite velande.
Hade tänkt ha tv´n i mitt tvskåp men det kändes dumt att begränsa storleken på tv´n av den anledningen så jag köpte nytt istället. Eller inte jag, mamma gav mig det i födelsedagspresent =)
Tog 3 timmar innan vi var klara, åkte hem och fikade och sen satte vi ihop tvbänken.
Och som alltid när det gäller Ikeamöbler så krånglade allt och vi fick borra nya hål för att få ihop skiten!! En kvart innan Jessica och Anna skulle komma över var allting klart och lägenheten upp och ner typ.
Men fint blev det =)
Köpte en router med men jag är så totalt oteknisk så det lär ta hela dagen att koppla in.
Är det någon som vill fixa det åt mig så bjuder jag på kaffe och chokladkaka *s*

Var iallafall här och förfestade till 23.00-snåret.
Sen blev det Rb såklart, men det var jäkligt kul igår!! =)
Satt mest och pratade tatueringar med någon snubbe som kom fram och beundrade min fullsleeve. Vid 02.30 kände jag att ölen hade gjort sitt så då blev det hemgång.

Idag blir det chill och tvätt hela dagen..*kul*
Ska bädda ner mig under en filt och titta på Emil i Lönneberga nu =)

Inga kommentarer: