torsdag 3 juni 2010

Vad sjutton ska man hitta på idag då?
Vädret verkar vara på min sida för en gångs skull men det blåser som fan ute :/
Känns inte så lockande att gå ut och sola med andra ord.
Kanske lugnar sig framåt eftermiddagen =)

Var med T och grillade igårkväll uppe vid Slättadamm.
Hittade en trevlig liten plats en bit in i skogen, fullt av en massa mygg så man är skönt myggbiten idag..:/ Annars var det nice och maten blev god =)
Grillat is the shit!!

Midsommar verkar äntligen vara spikad.
Blir fest hos Micka och Mathias iår med, hade himla trevligt förra året trots att vi hamnade på Rb i slutet av kvällen. Alla vägar leder till Rb..mhmm.
Sitter och spanar runt efter klänningar på Tradera, finns sjukt många snygga i rockabillystil.
Har hittat en vit med svarta blommor som jag hoppas kunna ha på midsommar om jag nu vinner budandet, försökte köpa den till Jessicas och Jakes bröllop i höstas men gav mig vid 800:-
Får se om jag lyckas denna gången istället..den verkar vara sjukt populär..:/

Nåväl..dags för lite mer kaffe..

Inga kommentarer: