fredag 25 juni 2010

Åhh..dötid..
Nyss hemkommen från stan, blev lite nytt smink och sen matshopping på Coop Konsum..
Sjukt dyrt..400 pix bara för maten som ska med till festen ikväll som typ kött, halloumiost, sallad, pinjenötter, jordgubbar, engångsgrill, ramlösa, stora oliver osv..
Engångsgrillen var rätt onödig eftersom jag kom på sen att jag har en liggande hemma efter jag och T grillade för några veckor sedan. Oh well, den kommer la till nytta en annan gång =)

Ett par timmar kvar innan det är dags att bege sig, eftersom jag fick vädergudarna på min sida för en gångs skull så blir det grill på Ramberget ist för hemmafest..*nice*
Ska hämta upp tvätten (orkade såklart inte upp i tid så jag bokade om tvättiden), gosa med grisen, duscha, fixa håret..får bli ngt rockabillyaktigt med tanke på klänningen. Thank god för www.youtube.com =) Hittade en video med en håruppsättning som inte verkar alltför krånglig!
Kanske borde göra iordning röran i vardagsrummet med efter jag fick upp nya tv´n, är sladdar all over the place!!

Nåväl..Ha en trevlig midsommar igen!!

Inga kommentarer: