söndag 6 juni 2010

Insåg precis att det är mindre än 2 veckor kvar till Metaltown =)
Var inte så pepp för några veckor sedan men juh närmare det blir juh mer ser jag fram emot det.
Är så sjukt festivalsugen att det kryper under skinnet!!!
Lyckades missa Muskelrock i helgen med, frugan frågade för ett tag sedan om jag ville följa med men sen glömde jag helt av det. Trodde det skulle vara i juli..

Nåväl..
Hinner hända en del innan dess, Metaltown alltså..
Näst sista tandläkarbesöket på tisdag..*skönt*
Till helgen blir det lite partajande och ev kommer mamma upp en sväng
Nästa tisdag fyller jag 27..*småångest* Absolut inget jag kommer fira, blir ev bara ngn öl med de närmsta dagen innan eftersom jag sett till att jobba på min födelsedag!
Födelsedagar ger mig ångest nuförtiden helt enkelt.

Imorgon ska jag inleda min lediga dag med att käka frukost i stan med Kajsa =)
Håller tummarna för lite solsken och en massa plusgrader!!!

Inga kommentarer: