tisdag 8 juni 2010


Det blev mycket bloggande idag..
Min klänning till midsommar är på väg, beställde den förra veckan när den på Tradera sket sig.
Fick mail precis om att den är skickad så förhoppningsvis kommer den vilken dag som helst =)
Har bestämt mig för att gå på West Coast nu oxå, ska egentligen jobba på kvällen men det verkar som att jag kan få ledigt. Ska bara få ett ok av chefen först =)
Sweet!!!
Carin har lovat mig att om jag så mycket som ens tittar åt någon karl så ska hon dra mig därifrån, spelar ingen roll om Prince Charming himself kommer ridande på sin vita häst!
Jag är fullständigt ointresserad för ett bra jävla tag framöver, lite lustigt att jag skrev nästan exakt samma sak bara någon dag innan jag och T började träffas. Och se hur bra det gick..
Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och göra ngt vettigt istället!

Inga kommentarer: