tisdag 31 mars 2009

PMS-barn

Jag har uppenbarligen vaknat upp på helt fel sida idag..
Är så jävla pms-ig och irriterad!!

Det började med att någon jävel stod nedanför mitt sovrumsfönster och bankade på ngt vid 08.00 imorse, detta fortsatte vid jämna mellanrum tills bara för en stund sedan. Sen höll Otyg på att jobba sig med, han vill gärna ligga precis vid ens ansikte när han sover. Så fort jag vände mig om så gick han ovanför mitt huvud, trampade på mitt hår och la sig likadant vid mitt ansikte igen..
Till slut höll jag på att gå i taket!!
Gav upp det här med att få sova länge idag vid 10.00!
Fixade frukost, satte mig i soffan och lyckades självklart spilla ut gröt i soffan med..*gahhh*
Jag borde låsa in mig själv idag..
Stackars er som ska jobba med mig ikväll!! Ni kommer inte få det lätt!!

Inga kommentarer: