onsdag 1 april 2009

Förälskelse

Jag tror faktiskt att jag är redo..
Redo att bli sådär "sväva på rosa moln" förälskad igen..
När man går omkring med ett fånigt leende och fnittrar åt absolut ingenting..
När man sitter och pratar om allt och ingenting i flera timmar och allt annat slutar att existera runtomkring..
Känslan av att fortfarande känna den andras doft trots att det gått en stund sedan man skildes åt..

Det var faktiskt inte så länge sedan jag var det senast..drygt 6 månader sedan..
Sen att det slutade som det gjorde är en annan historia.
Som de flesta vet, så har det juh kommit och gått ett par sedan dess men ingen som fått mig att känna sådär igen..
Förmodligen för att jag inte vågat släppa någon för nära inpå igen, vilket jag är rätt glad över idag då ingen av dem visat sig vara något att ha..
Sen så har vi juh O, som jag skulle kunna falla handlöst för..men där har hjärnan övertaget om hjärtat eftersom det hela är för komplicerat och inte finns någon framtid i..

Jag är fullkomligt nöjd med hur livet är just nu, och jag saknar egentligen ingenting. Men det är skönt att veta att jag ändå kommit över allt och faktiskt vågar igen, den dagen det händer!!

Inga kommentarer: