lördag 25 april 2009

Dagens fanmail!!

Kille, 32, Östergötland Tillgänglig (Kopplad slav helt utan egen vilja) Mottaget 19.03 2009-04-24
Läst 16.22 2009-04-25

"Hej skulle du vilja skämmas bort av en lydig kille som älskar att skämma bort en tjej helt på hennes villkår? Har msn och cam om du vill se hur jag ser ut?

kram......"

Ha ha ha..!!

Fick ett sms av O imorse som uppenbarligen inte var avsett till mig..
Stod väl inget konstigt direkt, men jag fick känslan av att det inte var till en "kompis" om man säger så.. Jag börjar bli less..Case is closed!!

Ska ta och sova en timme innan folket börjar komma..
Kommer nog bli kul ikväll, men hur ska alla få plats?? *s*
Tur att mer än hälften är rökare för då hänger dem på balkongen med..

Over and out!!

1 kommentar:

cordyKaye sa...

även "villkår".
fick folk inte lära sig stava i skolan eller var det bara jag?
älskar såna där mail, då får man garva hårt ett tag ;)