onsdag 29 april 2009

Jag mår fan illa, höll på att spy när jag väntade på bussen efter jobbet..
Det är inte läge att bli sjuk nu, jag har inte tid med sådant trams!!
Jag blir dessutom aldrig sjuk och tänker inte börja med det nu heller.
Är snart dags för "den" tiden i månaden så förhoppningsvis är det därför jag mår skit..

Blir en sväng till Halmstad på torsdag =)
Hade tänkt leka med Helle och sen hälsa på Varg men han var busy så det blir nog att jag åker hem till Gbg igen när jag och Helle lekt klart.
Skönt att komma iväg lite iallafall, även om det bara blir över dagen..
Får se sen vad som händer på kvällen..
Är bjuden på fest i Alingsås men känns lite väl långt att åka, speciellt nu när jag ska till Halmstad oxå.. Får se vad frugan har tänkt att göra, Rb är jag inte sugen på iallafall.

Nu blir det sängen, tvättid kl 07.00..*gahh*

Inga kommentarer: