söndag 12 april 2009

Satyricon imorrn!

Det var gött med thaikäk!!
Dock lagom kul att dela buss (promenera orkade jag givetvis inte göra) med typ 15 pundaridioter på väg ner till Wieselgrensplatsen..
Sen fick jag vänta 15 min. på min mat med ett gäng alkisar på Ichiban..*huhhhh*
Sorgliga människor!!



Imorrn blir det Satyricon med frugan =)
Är la inget jätte fan längre men har fortfarande inte lyckats se dem så det blir nog kul. Den första gången jag ville se dem så åkte jag till Sthlm samma dag, andra gången var på Metaltown för ett par år sedan och då var exet så dyngrak så vi hann bara se typ en låt innan han blev utslängd, tredje gången åkte jag hem från Sthlm och hann inte hem i tid och nu sist var i somras då jag sket i Metaltown och då givetvis blev det bestämt i sista minuten att de skulle spela..
Så det ska bli spännande att se om det dyker upp ngt nytt hinder imorrn! :/

Inga kommentarer: