tisdag 14 april 2009

So fucking bored...
Men vad göra kl 23.11 en tisdagskväll??

Blev en sväng till Willys tidigare ikväll, handlade hur mycket som helst!!
Lagade mat när jag kom hem..blev stekt haloumiost, silverlök och körsbärstomater med en köttbit med vitlöksglace till..*nice*
Efter maten blev jag sjukt trött och lyckades somna ett par timmar framför tv´n..
Det var nog välbehövligt misstänker jag..lycka till att kunna somna inatt nu då..

Imorgon är jag ledig!!
Har inget direkt planerat mer än middag med några jobbarpolare på Chez Amis på kvällen.. Och ev en sväng till piercaren på eftermiddagen, ska se om han har tid..
Funderar på att töja upp öronen ytterligare ngn millimeter..och ev en ny piercing..=)
Är såå sjukt sugen på en septum..undrar om man kan få tjänsteledigt en månad eller två medans den läker..Ha ha
Borde ge mig ut på stöveljakt imorgon med..lyckades pajja ena dragkedjan i mitt svarta par imorse när jag skulle till jobbet..*suck*

Alltid är det ngt..

1 kommentar:

cordyKaye sa...

åh jag vill också ha en septum...fast det blir inga fler nu, haha...var sugen på en mouche först, men nä...