söndag 5 april 2009

Halmstad



Så vart man hemma igen..
För första gången på väldigt länge så kändes det jävligt vemodigt att lämna Halmstad!! Och jäkligt trist att komma hem..
Har haft så himla kul och Helles bebis Tyr var det sötaste jag någonsin sett!!
Det är nästan så att man blir sugen på att skaffa en liten själv=P

Namngivningsfesten hölls bara en hållplats ifrån där mamma bor, var helt ljuvligt att promenera dit i solskenet. Det luktar vår i Halmstad!! Det gör det inte här..
Var mest släkt till Helle och Fredrik där, men även 2 gamla "klasspolare"..blev mycket prat om gamla minnen=) Fick äran att hålla lilla sötisen Tyr en stund när Helle behövde avlastning, jag fullkomligt smälte!!
Det kommer inte dröja länge innan jag åker ner igen!! Saknar verkligen Helle och nu när hon har Tyr så ska det bli spännande att få se honom växa upp=)

Efter ett par timmar åkte jag in till BM och mötte upp Varg, så himla kul att se honom! Var ett par år sedan sist!! Drack lite öl och snackade om allt och inget, drog vidare till B&B vid midnatt.. Blev några fler öl innan vi åkte hem till honom i Åled. Kändes som att åka till ingenmansland..Ha ha
Men jag förstår honom, det verkar himla fint att bo sådär. Är mest jag som är för bekväm av mig och vill ha nära till allt!
Blev lite mys vilket var välbehövligt!! =P
Så lagom kul att behöva gå upp idag (en aningens bakfull) när man hade kunnat stanna kvar och mysa lite till!!

Tog bussen tillbaka till stan vid 15.00-snåret, hem till mamma för middag, en sväng till hennes gubbe i Falkenberg och sen hem till Gbg igen..
Hade det inte varit för att jag ska jobba 13.00-00.30 imorgon så hade jag minsann stannat en dag till!! Men det blir fler gånger!!

Nu blir det tv..

Inga kommentarer: