söndag 12 april 2009

Äntligen söndag!

Det var skoj igår..
På förfesten som vanligt iallafall=)
Var rätt många hemma hos Mathias, bla Kattababy som jag inte träffat sedan SRF förra året!! Så himla kul att se henne!! Får se till att hinna ses lite innan hon flyttar tillbaka till norrland i sommar!

Frugan drog till Truckstop, ångrar lite såhär dagen efter att jag inte följde med, Rb var ingen höjdare igår..
Vi var ändå ett stort gäng ute men ändå var det sådär..
Bestämde med en polare att jag skulle dra hem till honom och dricka lite öl istället så jag var inte så långvarig på Rb ändå..
På vägen ut från Rb stötte jag ihop med en idiot som snackat en massa dynga om mig, känner inte ens människan och har knappt aldrig ens pratat med honom vilket gör mig ännu mer förbannad!! Försökte konfrontera honom med det men han var bara jävligt nonchalant!! Idiot!!

Skulle som sagt var åka hem till en polare men när jag ringde för att säga att jag var på G så hade han tydligen däckat, är glad att jag försökte få tag på honom innan jag åkte dit iallafall..Lagom kul att åka till andra sidan Gbg och sen behöva åka hem igen mitt inatten..
Så jag var hemma rätt tidigt, innan tre iallafall..

Mådde apa när jag vaknade imorse, hade dessutom bestämt med Chrisse att vi skulle chilla lite vid Storan ett par timmar..Jag försökte verkligen..gick upp och duschade men fick lägga mig igen när huvudet höll på att explodera..*gahh*
Förlåt gumman!! But I really tried!!
Så nu har jag slösat bort ännu en ledig dag på att göra ingenting..*kul*
Funderar på om jag skulle orka ta en promenix ner till Wieselgren och hämta thaimat..=) Är sjukt sugen..ska nog göra det..snart..

Har pratat lite med O idag med, han var sjukt nöjd med sitt modellande på Inferno igår..ser fram emot att få se bilderna=)
I miss him, badly!!

Inga kommentarer: