lördag 11 april 2009

Ge mig en Ville!!



Mongobild men han är fin ändå, lilla Ville!! =)

Håller på och tvättar, är precis lika kul som det låter :/
Skulle gjort det igår egentligen men orkade helt enkelt inte..
Jag lyckades sova bort dagen totalt!! Behövde sova uppenbarligen..
Ska iväg och jobba 4 timmar sen, är ändå ledig imorrn oxå så..

Jag saknar O..satt uppe och pratade ett tag inatt..
Saken är den här nu då att vi pratat om att försöka oss på ngn typ av relation, vilket inte är helt lätt med 30 mils avstånd och andra faktorer som spelar in..
Jag försökte avsluta det hela i onsdags, eftersom man helt enkelt inte kan vara KK hur länge som helst..eller kan och kan.. det hela ledde ändå ingen vart helt enkelt och jag kände att jag behövde gå vidare.
Då kontrade han med att vi kanske skulle försöka iallafall, att han hade tänkt på det ett tag osv.. Mmm..jag har inga förväntingar ihuvudtaget på hur det kommer att bli, den som lever får se..

Dags att kila ner till tvätten igen..=)

Inga kommentarer: