lördag 21 mars 2009

Lyckad kväll



Gårdagen blev riktigt nice och spelningen med Crucified Barbara var apbra!!
Testosteronet flödade med tanke på att det kanske var en 90% karlar i publiken..Ha ha
Är inte ofta jag får "lyckorus" av en spelning men igår var det fan nära!! =)

Började kvällen med att sova till 21.00 ungefär, var aptrött efter jobbet och kände att jag inte skulle palla gå ut om jag inte fick sova först..*s*
Drog in till stan och mötte upp frugan hos Bella, de drack vin och spelade sällskapsspel..Hade sjukt kul åt dem!! Ha ha
Vidare till Sticky runt 23.00 och mötte upp gänget som var apfulla allihop..
Hann se ett par låtar med Vains of Jenna innan Crucified gick på, lite för mycket glam för min taste men helt ok ändå..
Efter spelningen drog jag och frugan vidare till Rb..såklart..fick en jobbig karl efter mig som jobbar på 7Eleven..*suck*
När han märkte att jag var hyffsat ointresserad så började han klänga på frugan istället..Ha ha..hon var lagom road.
Träffade på ett appackat lammkött med, en kille på 21 år jag hade med hem för ett tag sedan..undrar vad fan jag tänkte på den kvällen? *huaaa*

Var lagom segt att gå upp imorse men det gick..
Efter en ipren och en promenix i friska luften så var all bakfylla som bortblåst..får väl poängtera att jag inte drack såå mycket igår heller..
Har sålt som fan på jobbet idag, allt rullade på så det var skönt som fan!!
Är dock lagom seg nu, blir soffan resten av kvällen..
Ska juh upp och jobba kl 05.00 :/

*over and out*

Inga kommentarer: