söndag 15 mars 2009

Vårkänslor!

Det kan vara så att jag är hög på allt kaffe jag druckit under eftermiddagen men jag mår så underbart jävla bra!!
Solen skiner, Otyg ligger och solar på balkongen, jag dricker ännu mer kaffe, lyssnar på Carcass och bara myser!!
Vill ut och pimpa min balkong, nu på studs!!
Det står först på min priolista vid löning!!

Hade tänkt att ta en promenix runt Slättadamm och upp i skogen men jag fastnade i mina egna tankar och tiden flög iväg..*s*
Sitter och tänker på Wacken=)
Längtar som fan!!!!!
Wacken har blivit som ett beroende..Ha ha..Blir 5:e året i rad nu..
Nytt för iår är att jag är singel vilket ska bli intressant!!
Har juh åkt dit med M de andra åren, nu måste jag få upp tältet själv OCH sova själv.
Att hitta ett ragg där känns inte som ett alternativ, tyskar är inte min grej..
Jag har förvisso min fru med mig så vi får ta hand om varandra =)
Vi är även färre som åker iår (6 st) eftersom biljetterna tog slut så fort, men det blir nog kul ändå. Ska kolla om det andra gänget möjligtvis kan tänka sig att ta oss under sina vingar..Ha ha

Ska försöka vara ute i lite mer god tid med att köpa tält och dylikt med, jag och M brukade springa runt som yra höns typ 2 dagar innan för att köpa allt.
Och jag måste verkligen köpa massa nytt, utom stolar..
M hamnade i en liten incident förra året så vi fick slänga det mesta vi hade med oss.
Det är minst sagt dyrt att vara singel, men det är värt det!!

Inga kommentarer: