söndag 15 mars 2009

False alarm!

Trött!

Blev väckt av min ena chef Jettan för en stund sedan, den lilla finnen som skulle öppnat på jobbet idag hade inte dykt upp och hon fick inte tag på honom så hon bad mig snällt att komma till jobbet..
Det tog emot som fan att kliva upp ur min underbart varma säng, speciellt efter att bara ha sovit en 2,5 timmar..:/
Men jag gjorde det..såg att jag hade en stund på mig tills bussen skulle gå så jag sminkade mig och skulle precis gå när hon ringde upp igen och sa att hon hade fått tag på honom..Så nu sitter jag här, påklädd, nysminkad och trött som ett kadaver på min lediga söndag..
O beordrade mig via msn att gå och lägga mig igen vilket jag planerar att göra..strax!

Tji fick jag för att jag försäkrade Jettan om att hon fick ringa mig om hon behövde idag, hon hade sjukt ont i ryggen igår så det var väl mer för hennes skull jag menade. Det är lätt att säga en sådan sak när man är på jobbet, när man väl ligger där i sin säng och måste gå upp så är det en helt annan sak. *s*
Nåväl, vem som helst kan försova sig och jag kan faktiskt gå och lägga mig igen=)

Fördrev timmarna efter jobbet inatt med ett par avsnitt av "How I met your mother" och lite prat med O på msn..på hans initiativ. Han verkar må bättre igen tack och lov!! Ser ut som att det blir Oslo över påsk iallafall, men det är en månad kvar så ingen idé att ta ut ngt i förskott!

Näe..godnatt!

1 kommentar:

cordyKaye sa...

how I met your mother är ju tokbäst!
Affären ligger på Risåsgatan, tipset är att kolla in en karta på hitta.se, för första ggn gick jag helt vilse...:)