måndag 30 mars 2009

I´ts all good.

Jag har förmodligen gått upp en 5 kilo efter kvällens bakissvullande :/
Först glass, banan och homemade chokladsås och sen pizza plus en 2 liter cola till det!! Blir till att traska ut på en powerwalk senare idag..!!!

Kvällen har spenderats i soffan med lite skvaller från gårdagen med frugan via msn, dåliga tvprogram och prat med pappa och sen mamma i tele..
Om det underbara vädret håller i sig idag med så blir det Slottsskogen med Micka i eftermiddag=)
Ska promenixa, titta på djuren och njuta av solen!!

Även om jag nu är en supernöjd "ensamstående kvinna i mina bästa år"..(hatar ordet singel)så vore det rätt nice att ha någon att mysa med såhär på söndagar när man är bakfull, trött och jävlig!! Lite frustrerande att jag skulle kunna ha legat och myst med O just nu om jag bara hade haft vett att inte vara bakfull idag!!
Det är lätt att vara efterklok!!

Nu blir det sängen..*natti*

Inga kommentarer: