torsdag 19 mars 2009

I got sunshine

Äntligen börjar helgen närma sig=)
Ska förvisso jobba men ändå, kunde fått ledigt en av dagarna men jag behöver ta det lugnt ett par dagar till så jag kan lika gärna jobba..

Igår var jag ledig, dagen spenderades mestadels i soffan och en stund på balkongen..
Skulle fixat på vinden med M men han hade feber så det sket sig..
Ska ta tag i skiten själv ngn dag och packa ner hans stuff så att jag får det ur världen!!

Livet känns allmänt bra förtillfället=) Kan vara vädret som gör det..
Har inte hört ett ljud ifrån O på ett par dagar nu, har en känsla av att han fallit tillbaka i sin deppression..
Jag har inte orkat höra av mig heller så det får rinna ut i sanden helt enkelt.
Vi lever så totalt olika liv och jag har helt enkelt inte psyke till att finnas kvar för honom längre.

Nu blir det coffe!!

Inga kommentarer: