fredag 27 mars 2009

I´ve got ants in my pants!

Fredagkväll!!

Har precis kletat färg i håret och fördriver tiden med att lyssna på The Rockets och ta en folköl..He he
I´m homesick!!
Men nu är det bara en vecka kvar=)
Synd att det bara blir en 24 timmars visit!!
Ska fika med en gammal kompis, på fest hos Hellebaby och äntligen få träffa hennes babyboy och slutligen så lär det bli lite partaj på B&B om jag får med mig någon ut..
Det löser sig säkert!!

Imorgon blir det oxå partaj..
Ser ut att bli förfest hos Mathias och sen Truckstop, kan nog bli fun!
Behöver en paus från Rb och lite nytt folk.
O frågade igår om jag inte ville åka till Oslo i helgen, tänkte göra det först men beslutade mig sen för att stanna kvar i Gbg istället.
Jag saknar O men det har varit så mycket shit sista tiden så jag orkar inte just nu. Får se hur det känns vid påsk istället då jag skulle åka dit egentligen..

Näe..dags för dusch!

1 kommentar:

cordyKaye sa...

du och chrisse är roliga ni...:)
nej, jag vet ju det, jag hade fullt sjå med att försöka låta dig jobba ifred, men samtidigt vill man ju ha koll på sina grejer, så det blir liksom bara bajs av det hela, haha!