måndag 2 mars 2009

Sleten...


Har varit en hård helg med jobb och partajande, jag är helt slut!!
Skönt med en lugn kväll hemma=)
O är på inflyttningsfest, var bjuden jag med men jag bangade..
Ska jobba imorrn så jag behöver varva ner lite..
Känns lite konstigt att vara själv, har vant mig vid att ha O här men han kommer tillbaka imorgon igen.=)

Är helt mör i kroppen efter igår..
Var på "Istället"och drack öl å åt pizza, O´s kompis jobbar där..
Drog vidare till Rb vid 23.30, precis när vi skulle gå in kom en kille utspringandes och helt plötsligt ligger jag på marken!! Helt sjukt!!
Enligt O så fastnade killen med sin klocka i min halsduk så när han sprang iväg flög jag efter..rakt ner på asfalten..hann liksom aldrig reagera över vad som hände!
Dessutom drogs min halsduk åt som fan runt halsen så jag fick ingen luft! *scary*
Fick senare veta att killen ifråga hade varit inblandad i ngt bråk så han sprang iväg från vakterna när jag då råkade komma ivägen..Idiot!!
Är helt öm på knäna och handflatorna :/
Men..det kunde gått värre..!

Nu ska jag laga käk inför imorgon!

Inga kommentarer: