onsdag 18 mars 2009

Thaigryta och muffinsbak

Har varit fruktansvärt rastlös ikväll, vilket resulterat i shopping på Willys..thaigryta som räcker typ en vecka framöver och muffinsbak..
Muffinsen gjordes efter ett sprillans nytt recept och verkar ha blivit lyckade till skillnad från i helgen..
Så nu luktar mitt slott av muffins och kanelljus..=)

Idag är jag ledig, välförtjänt ledig enligt mig själv.
Ska promenixa runt dammen om det är fint väder och sen kommer ev M förbi för att hämta sina resterande saker på vinden..
Det är dock fullknökat däruppe så det lär ta sin lilla tid att gå igenom allt eftersom våra saker ligger blandat dessutom..
Vet knappt ens vad som finns där mer än mina trummor, en garderob och 1000 lådor och säckar med okänt innehåll..
Ska bli intressant.
Vet dock inte riktigt vad jag känner inför att tillbringa tid med M..
På ett sätt så ska det bli kul att träffa honom igen, var ett tag sedan sist..Jag saknar faktiskt honom, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att vi delat 3,5 år ihop.. Men faktum är att han är tillsammans med någon annan nu vilket är en situation jag inte varit i tidigare så jag vet liksom inte riktigt hur fan jag ska bete mig..

Men...det blir nog bra..
Nu blir det film=)

Inga kommentarer: