lördag 14 mars 2009

Ingen succé.

Fredagkvällen blev lugn med 2 1/2 män avsnitt, snack med Carin på msn och kladdkaksmuffinsbak..
Dem blev dock rätt misslyckade..Ha ha.. En flöt ut över hela plåten och resten blev minst sagt kladdiga!! Hade nog dem inne i ugnen för kort tid..
Well well..

Har lyckats sova en 10 timmar med..*gött*
Det behövdes kände jag!!
Var lite segt ett tag att vara hemma eftersom Olsson hade fest, but I made it vilket känns skönt idag!! Ha ha..låter fan som värsta alkisen!!
Men det är så i vårat gäng..vi umgås bara på helgerna och då är det alltid alkohol inblandat..lite tragiskt ändå. Så vill man hålla sig nykter så är det lättast att stanna hemma helt enkelt!!

Idag blir det dock jobb..
Ångrar lite smått att jag ställde upp just nu, men jag kan lika gärna jobba känns det som..
Är ändå ledig imorgon med=)
Blev bjuden till en fest ikväll, en bekant har fyllt år.
Hon är roomie med L så jag blev lite smått förvånad över att bli bjuden faktiskt..
Hade nog inte gått även om jag kunnat, har inte varit hos dem sedan det tog slut med L så det hade förmodligen känts en aning weird att gå dit på fest..

Näe..nu blir det lunch!!

Inga kommentarer: