måndag 9 mars 2009

Trött

Jag är tröttast i stan, trots 3 latté sedan kl 14.00..*gäsp*
Jobbar stägning ikväll, känns konstigt eftersom jag gått upp senast kl 08.00 tre veckor på raken nu drygt..Idag fick jag sova till 11.30 =)

Imorgon är jag ledig=)
Har fullt upp med städning, tvätt, ev en sväng till jobbet för att joina Anna med schemat och på kvällen ska jag äta chokladmuffins och dricka kaffe hos frugan Annika!!
Borde väl tillägga att det där med schemat gör jag helt av eget intresse!

Dagens tankar kretsar kring Halmstad..
Har inte varit hemma sedan i somras eftersom jag låtit saker komma ivägen hela tiden..
Men nu ska Helles babyboy namnges med en fest så det finns inte en chans i världen att jag tänker missa det!! Funderar på att ta semester ett par dagar i samma veva så att jag kan stanna en stund och umgås!! Ser fram emot det som fan!! =)

Well well..dags att gå in från rasten igen..

Inga kommentarer: