fredag 13 mars 2009

It´s me and all about me!!

Blev endast 3 timmars sömn inatt, inte helt lätt att sova med en galning till katt som envisas med att ränna runt i hela lägenheten och föra Otyg..*s*

Jag har en ego dag, a big one!!
Har varit uppe sedan 06.00, hade tid hos en kurator 07.35..trodde jag ja..
I själv verket skulle jag vara där först 08.35 så jag fick snällt sitta och vänta och fördriva tiden med diverse tanttidningar..
Snälla som dem var så fick jag komma in lite tidigare eftersom patienten som hade tiden precis innan var försenad..
Samtalet förflöt väldigt bra och jag var klar vid 08.50 typ..
Gick inom McD i Nordstan för en kaffe..vi har det bästa kaffet, lätt!!
(Liten latté i mellanmugg med extra kall mjölk..*mumma*)
Fortsatte till Hemköp för diverse inköp och sen hem igen.
Träffade på en dyngrak bekant vid busshållsplatsen utanför Nordstan, de hade firat frölundas seger tills nu imorse..mhmm..

Nu är jag iallafall hemma igen, och dagen har knappt börjat =)
Känner mig sjukt harmonisk och tillfreds!!
Nästan som pånyttfödd och genomströmmad av energi!! Weird!!
Ska utnyttja den där energin till en rejäl jävla storstädning av mitt slott, det har tyvärr fått förfalla senaste veckan eftersom jag knappt varit hemma ngt..
Ska även baka och laga en massa mat för ett par dagar framöver, har juh börjat min "vita" period så ngt ska man fördriva tiden med..=)
Men det känns bra, framför allt eftersom det är självvalt och jag vet att min kropp och mitt psyke behöver det!!

Lika bra att sätta igång=)

Inga kommentarer: