måndag 23 mars 2009

Jag har verkligen slösat bort hela dagen på att sova..
Men det behövdes uppenbarligen..
Sov typ 01.30-10.00 idag..gick upp och käkade frukost..tittade på ngn dålig såpa och somnade igen.. Och så har det hållt på hela dagen!!
Upptäckte även tidigare ikväll att jag börjar kl06.00 imorgon och inte 09.30 som jag trodde..*gahh*
Lätt att kunna somna inatt med andra ord!!

Annars har jag varit duktig och pluggat lite jobbrelaterade stuff idag..
Och tillbringat alldeles för mycket dyrbar tid på fejjan!!
Fejjan är inte ens kul längre, ändå är man konstant online när man är ledig..
Jag behöver nog skaffa mig ett liv!! Ha ha

Så vad händer i veckan? Hmm

Imorgon ska jag bara jobba..
På onsdag ska jag jobba, lämna in mina svarta stövlar för omklackning och sedan blir det afterwork som vanligt med Olsson och Carin..
På torsdag ska jag jobba och ev baka ngt kul på kvällen..
Fredag blir också jobb..så klart..
På lördag jobbar jag..och på kvällen ska jag på fest med några ur gänget..Fun Fun!!
På söndag ska jag vara bakfull och på måndag ska jag göra allt det där jag tänkt göra hela veckan men skjutit upp..

Pratade lite med O i helgen och han sa att han skulle hit och hälsa på sin polare Eric, och ville ev vara hos mig några dagar..
Jag sa att jag skulle fundera på det..och det gör jag..still!!

Over and out!

Inga kommentarer: