tisdag 10 mars 2009

Jag får ingen ro..
O snurrar i mitt huvud konstant och jag har inte hört av honom på ett par dagar nu..
Sist jag hörde ifrån honom mådde han dåligt och var helt upprörd (skrev han iallafall, vad vet jag?), jag var arg och skrev saker tillbaka som jag ångrar..
Insåg att jag behöver tid för att hitta tillbaka till mig själv, han har verkligen krupit innanför huden på mig, och fokusera på att jag ska må bra igen..
Jag vill ha honom i mitt liv men sålänge jag mår dåligt så är jag knappast till någon hjälp för honom, så jag skrev det till honom på msn.. att jag inte tänkte höra av mig på ett tag utan att han får ta steget när han vill..

Så ja..jag får skylla mig själv för att han inte hör av sig men jag vill bara veta att han är ok!!
Han har inte ens varit inne på msn sedan dess och jag är uppriktigt oroad!

Det känns iallafall som att jag är på väg ur min nedåtgående spiral vilket är skönt!!
Har dessutom bestämt mig för att inte gå ut på ett tag, kan behöva ett par vita veckor efter allt festande sista tiden. Min kropp mår fan inte bra och jag blir bara "messed up" av alkohol förtillfället. Känns som ett bra beslut än sålänge...

Nu blir det till att nana kudden..

Inga kommentarer: