söndag 29 mars 2009

Schleten!!

Denna dagen har faan inte varit rolig!!
Vaknade tidigt imorse med ett huvud som dunkade värre än..ja det finns inga ord till att beskriva den smärtan!!
Grävde mig låååångt ner under täcket och somnade om..
Vaknade ett par timmar senare och mådde fortfarande skit, diverse sms droppade in, jag beklagade min bakfylla för dem som ville lyssna..Ha ha, tog en Ipren och somnade åter om igen..

Vid 16.00 mådde jag såpass bra igen så att jag orkade ta mig upp, duscha, gå ner till Tempo och köpa glass och annat trevligt och sen hem för att dega i soffan=)

Lördagskvällen började med förfest hos Mathias med Fia, Lovelace och Magnus..
Drack öl och kollade på diverse roliga musikvideos a´la Immortal osv..
Fortsatte till Truckstop, blev dock inte långvariga..för mycket drägg för min smak..men hann umgås lite med frugan iallafall=)
Drog bort till Rb istället, tjaffsade med ett par killar som stod bakom oss i kön och drygade sig. Började med att de blev pissed off för att Mathias och Magnus gled in till oss i kön istället för att ställa sig sist. Vi hade juh 2 vipkort så varför skulle dem inte få gå in med oss liksom???
Vilket var precis vad de gjorde..Ha ha..till grabbarnas förtret!!
Rb var rätt tråkigt med..drog redan vid 02.30 och käkade kebab med Mathias, sen mötte jag upp Carin och sen drog jag hem.

Fick för mig igår att jag skulle åka till O tidigt imorse istället men när jag vaknade imorse så insåg jag att det liksom inte var ngn bra idé med tanke på mitt tillstånd. Himla synd, han verkade bli glad när jag sa att jag tänkte komma idag istället!! Jag har O abstinens!! Skulle göra allt för att få ha honom här just nu!!

Nu blir det pizza!!

Inga kommentarer: