onsdag 11 mars 2009

Irritation...

Jag vägrar bli ngn jävla bitter exflickvän men jag är nog på god väg..
M har alltså ny flickvän..good for him..men han har fortfarande kvar prylar hos mig!!
Har påpekat det här ett x antal gånger sedan han flyttade för 4 månader sedan men ännu har inget hänt.. Vi har heller ingen kontakt för tillfället förutom när vår gemensama Ikea-räkning plus mitt mobilabonnemang ska betalas trots att vi svor på att försöka vara vänner.
Har även påpekat att jag vill ha abonnemanget på mig istället, har pratat med 3 men de kan inget göra utan han måste själv kontakta dem..vilket han inte heller gjort..

*suck*

Fick nyss nog av att se hans gulligull kommentar om sin nya brud på msn så jag tog helt enkelt bort honom, jävligt fjortisvarning..jag vet.. Men jag vill inte bli påmind varje gång jag loggar in.
Som sagt, jag är glad för hans skull men hade väl kanske uppskattat om han berättat det för mig istället för att skriva det i hans status på msn.. 3,5 år är väl värt mer än så?
Well well..jag tänker inte gå omkring och grubbla på det här, är därför jag vädrar ut min irritation här istället. Vi har ändå en del gemensamma kompisar och jag tänker inte låta det gå ut över dem!!
Jag ska vara världens bästa ex och helt enkelt hålla god min om jag råkar på dem framöver!!
Och kanske klämma in en liten kommentar om att han borde hämta sin saker....

Nu blir det bio med Carin=)

Inga kommentarer: