torsdag 5 mars 2009

Jag är jävligt värdelös, I know it!
Kom hem från en trevlig kväll på Rb med Carin och Olsson för en stund sedan, och självklart kunde jag inte låta bli att skriva till O..
Det skulle bli ett sådant där trevligt "hejdå och ha ett trevligt liv"-sms men icke..
Eller det var det men resulterade i typ 5-8 sms till..
Han kommer inte ihåg ett skit från de senaste 3 dagarna tydligen..ehmm..
Varken varför han åkte, hur han åkte hem eller när han kom hem.
Inte heller vad han skrev ner på den där lappen han lämnade åt mig..

Men det bästa av allt: Jag har inte ens fått en ursäkt!!
Inte ens när jag bad om en..
Han är så totalt jävla inne i sig själv och sina problem!!
Jag vet fan inte om jag ska skratta eller gråta allvarligt talat!

This suck´s!

1 kommentar:

cordyKaye sa...

Kram på dig Annsie! Jag vet hur det är att falla för så kallade no-goods...
tack för hjälpen idag!
POK