tisdag 24 februari 2009

Veckans agenda..

En ledig dag är över och jobbet väntar kl 06.00 *gäsp*
Har varit sjukt osocial idag (läs:måndag) med, den enda jag har pratat med är pappa faktiskt..
Och gubben nere på Tempo eftersom jag var tvungen att handla lite..
Helt sjukt!!

Well well..det är en ny vecka och de osociala dagarna är snart förbi..
Veckans agenda är följande:

  • Handla/shoppa efter jobbet på onsdag
  • Ev Ikea och sen ölfika med Carin på torsdag
  • Min frugas födelsedagsfest på fredag, ska dock upp och jobba på lördag så det blir tidig hemgång för min del..
  • Förhoppningsvis lyckas jag få hit O på lördag eller så blir det 80-tals fest i Alingsås med gänget. Jag är dock inte så jäkla pepp på att klä ut mig och det är obligatorisk utklädnad så det lutar åt vanlig Rb utgång istället om jag hittar ngn som inte ska till Alingsås.. Den som lever får se..
  • Eftersom jag är ledig på söndag så är jag förmodligen bakfull och kommer inte orka ta mig för ngt vettigt.. Men om jag inte är det så blir det en sväng till blomsterlandet så att jag kan pimpa min balkong med diverse blommor och grönt..

Mmm..det var nog alles..

Dags att nana kudden..*nattinatt*

Inga kommentarer: