tisdag 3 februari 2009

Melancholy

My good vilken crappy dag det här känns som..
Jag måste ha vaknat på totalt fel sida av sängen, helt sjukt!!

C kom över vid 23.00 igår, satt och drack alldeles för mycket kaffe och pratade om allt och inget som vanligt. Eftersom C var typ skittrött så gick vi och la oss redan vid 00.30, vilket är rätt tidigt för mig. Jag var inte speciellt trött så jag somnade nog inte förrens runt 04.00-05.00 imorse..
Låg vaken i flera timmar och kände allt koffein simma omkring i mig..
När jag väl lyckats somna ordentligt så var det dags för C att gå till jobbet, jag försökte somna om igen men det gick inget vidare..
Gick upp igen vid 10.00 för att göra frukost när jag upptäckte att både fullkornshavregrynen OCH lingonsylten var slut!!!!! Jag bor fan själv, hur kan jag missa det liksom???
Jaja.. det blir till att pallra sig ner till Tempo och handla snart..*orka*

Nu är dessutom min ledighet slut och jag börjar jobba kl.15.00 :/
Har absolut ingen lust alls till det!! Skulle bara vilja begrava mig under täcket en vecka eller två tills saker och ting känns bra igen..
Jag vet dock inte exakt vad det är som inte känns bra men något är det!!

Well well..det var nice med sällskap inatt iallafall, det har dock inte hänt något nytt på den fronten och det börjar kännas som att det är lika bra att vi förblir "bara" vänner..
Det är juh absolut inget fel i det, sådana karlar växer inte på träd direkt!!

Inga kommentarer: