måndag 2 februari 2009

Fest, Oslo...

Hade en jäkligt trevlig helg..=)
Började med förfest här hos mig i fredags med ett par trevliga vänner plus min nya bekantskap C. (C är killen jag skrev om som gav mig en massa komplimanger på Rb för ett tag sedan)

Meningen var att vi skulle gått till Sticky för att kolla när Mickas brorsa spelade med Emma Varg men jag och C kom aldrig ut, vi fastnade i mitt kök pratandes om allt och inget.
Plötsligt var klockan typ 02.00 (de andra drog vid 23.00) och därmed inte speciellt lönt att gå ut. Men det gjorde absolut inget, vi drog till macken vid Tuve å köpte cigg, choklad och ramlösa och satt sen uppe ytterligare en timme eller två..

Vaknade ganska tidigt i lördags, och C skulle spela in med bandet så han drog vid 10.00-snåret..
Var rastlös som satan och velade fram och tillbaka huruvida jag skulle dra till Oslo eller inte, hade juh sett fram emot det så himla länge.
Jag drog till Oslo iallafall..
Var himla kul att träffa O igen, han är en mycket speciell människa och jag är glad över att ha honom i mitt liv..!!
Vi käkade pizza, drack öl och drog sen ut till Rock In.
Himla mysigt ställe det där, vill lätt dra dit igen..fast med fler folk jag känner då..
Jag hade jättekul verkligen, men det är alltid lite småjobbigt att vara på ett nytt ställe där man inte känner någon (förutom O då) och alla dessutom pratar norska..*s*
Gillar inte att känna mig så beroende av någon liksom..

Efter ett par timmar och en del öl som slog alldeles för hårt så drog vi vidare till Unholy (tror jag det heter)..där var knökat med folk och jag började verkligen känna mig alldeles för berusad för mitt eget bästa så vi bestämde oss för att dra hemåt..
Skulle ta taxi hem till O och i taxikön såg jag bruden som skriver "Nemi" =)
O fixade lite käk när vi kom hem, sen totaldäckade jag tydligen.Ha ha
Hade köpt biljett hem till bussen som gick 16.00 men jag hann inte med den eftersom vi sov så jäkla länge så jag drog vid 18.10 stället..
Trist att det blev en så kort visit, hade gärna stannat längre!! Men det blir fler gånger!

Hmm..what´s up med C nudå?
Jo..efter den där kvällen på Rb så har inte jag varit ute ngt här i Gbg eftersom jag varit i Frankrike osv.. natten efter att jag kom hem ifrån Frankrike så fick jag ett sms av en kompis med C´s nummer i och så skrev hon att han ville att jag skulle höra av mig till honom..
Tyckte det lät lite strange eftersom han hade flickvän men jag skickade iväg ett sms ändå..
Efter det har vi umgåtts en del, han har bla. varit här en kväll då vi fikade och satt och snackade till 01.00 på natten..och så har vi lunchat ihop när jag haft rast på jobbet..pratat i telefon och smsat typ varje dag..och så var han juh då här i fredags på förfesten..
Jag vet absolut inte vad som händer, eller vad som kommer att hända mellan oss..om det nu alls kommer hända ngt i huvudtaget.
Än så länge har den fysiska kontakten enbart inneburit ett par kramar och så sov vi juh ihop men inget mer än så.. Vilket känns jävligt bra måste jag säga!!
Han har iallafall ingen flickvän längre, det tog tydligen slut strax efter att vi träffades ute den kvällen. Vi har pratat en del "om oss", att vi gillar varandra osv men inte kommit fram till ngt mer än att vi tar det lugnt och ser vad som händer.

Jag trivs iallafall bra med min situation som den är för tillfället, att tex bara kunna dra iväg någonstans när man vill, träffa den man vill..
Samtidigt är jag inte helt främmande för att inleda ngt heller men ja, det kommer när det kommer och fram tills dess vill jag bara ha jäkligt kul!!

Inga kommentarer: