söndag 8 februari 2009

Me, myself and I

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag har äntligen kunnat ta mig lite rast på jobbet..
Galen kväll, massa att göra konstant!! Kul att sälja men jobbigt när vi ska städa själva och har en miljon saker att göra..

Är lagom sleten idag, har varit ute 3 dagar på raken nu och dessutom jobbat 15.00-00.15 varje dag. Blame it on myself..
Hade himla kul igår med..knöt lite nya bekantskaper, blev lagom full osv..
C var ute igår med, vi pratade i princip ingenting alls med varandra..
Han gick mest omkring och var bitter och jag orkade inte med det..
Känns som att han är konstant sur faktiskt, han är inte alls samma människa som den där kvällen då vi stod och pratade en massa utanför Rb och på 7Eleven..
Vad hände? Känner mig faktiskt inte ens attraherad av honom längre, det har liksom dött ut..
Behöver en paus ifrån honom, hans dåliga humör tar en massa energi från mig!!
På vägen hem från Rb inatt kände jag saknad efter M så jag ringde honom, pratades vid en 20 min eller ngt..känns skönt!!
Jag är glad att vi lyckats ha en bra relation efter seperationen!!

När jag kom hem pratade jag ett par timmar med O på msn, han var totalt nere..
Ifrågasatte sin existens osv.. Oerhört påfrestande!! Det gör ont att han inte förstår själv vilken fantastisk människa han är!!
Pratade lite om att han ska komma hit om en vecka eller två, får se vad det blir av det..

Jaja..dags att bege sig ut "på golvet" igen..*suck*
Verkar ha lugnat sig betydligt nu iallafall..

Inga kommentarer: